2013. január 26., szombat

Baviphat neszesszer

Sziasztok! Ma egy kevésbé "beszédes" bejegyzést hoztam ,amiben az Ebayről (innen) rendelt neszesszeremet mutatom be javarészt képekben.





A mérete egy A4-es laphoz viszonyítva

Ebből aztán nem sokat értek :D







Megpróbáltam minél több cuccot belepakolni

A megpakolt neszesszer oldalról

Ennyi dolog fér el benne kényelmesen

Én ezt a kis neszesszert  $7.59-ért rendeltem. Jelenlegi ára: $6.69. A szállítás ingyenes.
A pénzt december 7-én utaltam ,a csomagot 8-án adták fel ,31-én pedig már a kezemben tarthattam. Véleményem szerint nagyon gyorsan ideért ,főleg ,hogy ünnepnapok is voltak ez idő alatt.
Szerintem nagyon jól néz ki. A külseje lakkozott.
Biztonságban tudhatom benne a dolgaimat ,mert az alja ,illetve a teteje vastagabb ,szivacsos anyagból van.
Az ecsettartó is nagyon tetszik ,főleg ,hogy védhetjük őket az átlátszó kis "védőkével"(nem tudok rá jobb szót :D)
Nekem a mérete is tökéletesen megfelel. Se nem kicsi ,se nem nagy. Én szeretek szinte minden cuccot magamnál tudni ,így mintha ezt nekem találták volna ki :D

Még nem sikerült teljesen "berendeznem" ,de rajta vagyok az ügyön :))Biztos vagyok benne ,hogy hű társam lesz az elkövetkezendő években. Nagyon szeretem :)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon megtetszett ez a neszesszer, főleg az, hogy van az ecseteknek külön helye. Meg is rendeltem gyorsan, igaz, én a sárgát, az jobban tetszett :)
    Örülök, hogy rátaláltam a blogodra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is az tetszett meg benne ,hogy lehet az ecseteket hová tenni :)
      A sárga is szép :)
      Ha az én bejegyzésem segített a rátalálásában ,akkor örülök ,hogy "segíthettem" :)))
      Köszönöm a kommentedet :)

      Törlés